Heippa! Päätin aloittaa blogaamisen kun isosiskonikin pitää blogia ja tää on mun ihan eka blogi. Olen 10-vuotias ja mun nimi on Ella. Mä tykkään toosi paljon eläimistä, kuvien ottamisesta ja kaverien kanssa olemisesta. :)
Tää postaus jäi vähän lyhyeksi mut aijoin tehä pidemmänkin kun vaan ehin. Otan lisää kuvia mun koirista seuraavassa postauksessa ja voisin ottaa ittestänikin. :D