Joo moikka kaikki lukijat mä en nyt oo jaksanut pitää blogii hirveesti ku on ollut muuta.. Mutta arvatkaas mitä! Mä alan harrastaa kyläkorven tallilla ratsastusta!
Joo nyt kerron kanssa teillä että mä tykkään keppareista aika paljon:)Tässä kepparit toi ei ollu mun keppareitani jonkun muun
sunnuntai 29. heinäkuuta 2012
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


