sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Viestii teille! :D

Joo moikka kaikki lukijat mä en nyt oo jaksanut pitää blogii hirveesti ku on ollut muuta.. Mutta arvatkaas mitä! Mä alan harrastaa kyläkorven tallilla ratsastusta!
Joo nyt kerron kanssa teillä että mä tykkään keppareista aika paljon:)Tässä kepparit toi ei ollu mun keppareitani jonkun muun

mun video :)))

Mun tekemä video toivottavasti tykkäät tästä videosta

Muokkaamist

                                         Mun muokkaama kuva
Tää on mun muokkaama kuva

Monster high piirrustus

Tossa mun piirtämä Frankie Stein monster high:sta :)