Not too young to dream

keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Tässä on mun mielestä hyvää musaa :)

                                            
   

Lähettänyt Ella klo 4.26 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Mun ottamia kuvia nuo hahmot tunnetaan nimellä monster high:)

Lähettänyt Ella klo 4.23 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Musta kuvia..



Lähettänyt Ella klo 4.21 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Lukijat

Oma kuva
Ella
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2012 (13)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (4)
    • ►  huhtikuuta (3)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ▼  helmikuuta (3)
      • Tässä on mun mielestä hyvää musaa :)
      • Mun ottamia kuvia nuo hahmot tunnetaan nimellä mon...
      • Musta kuvia..
  • ►  2011 (1)
    • ►  joulukuuta (1)
Teema: Hento ote. Sisällön tarjoaa Blogger.