tiistai 23. lokakuuta 2012

JIIHAAA COSPLAYTAA

Joo moikkelis kaikki ihanat lukijani, anteeksi kun en ole ehtinyt päivitellä blogianii :((
Mutta mullapa on ilouutinen!!! Olen käynyt cosplay tapahtumassa ja voitin ne molemmat kilpailut kun siellää oli kilpiluja kaksi :DD
 Minun cossini esitän Miku Hatsunea:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti