Not too young to dream
tiistai 23. lokakuuta 2012
JIIHAAA COSPLAYTAA
Joo moikkelis kaikki ihanat lukijani, anteeksi kun en ole ehtinyt päivitellä blogianii :((
Mutta mullapa on ilouutinen!!! Olen käynyt cosplay tapahtumassa ja voitin ne molemmat kilpailut kun siellää oli kilpiluja kaksi :DD
Minun cossini esitän Miku Hatsunea:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti